شناسه خبر : 87167
سه شنبه 16 آذر 1400 , 16:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در ششمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی معلولین و جانبازان

حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد در غرفه انجمن جانبازان نخاعی/تصاویر

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امورایثارگران، از ساخت ویلچر با نظر کارشناسی خود جانبازان ویلچری و ارتقاء کیفیت آن خبر داد.

فاش نیوز - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امورایثارگران، از ساخت ویلچر با نظر کارشناسی خود جانبازان ویلچری و ارتقاء کیفیت آن خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ما، دکتر «عبدالحسین عباسپور»، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولین روز از نمایشگاه از غرفه های نمایشگاه و آخرین دستاوردها و تولیدات شرکت های داخلی و محصولات و تجهیزات توانبخشی ویژه جانبازان بازدید کرده و با حضور در غرفه انجمن جانبازان نخاعی، با جانبازان حاضر به گفت وگو پرداخت.

 وی در گفت و گویی با خبرنگار ما در مورد ارزیابی خود از نمایشگاه تخصصی تجهیزات معلولین و جانبازان نسبت به سال های گذشته گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات توانبخشی معلولین و جانبازان، نسبت به سال اول نمایشگاه، هم به لحاظ کیفیت، هم ازنظر کارشناسی بنیاد و هم از نظر جانبازان مورد رضایت هست ولی تا مطلوبیت ۱۰۰ درصد، فاصله زیادی داریم.

معاون بهداشت و درمان در ادامه اضافه کرد: هم کارشناسان ما و هم جانبازان، از رشد کیفیت محصولات ابراز رضایت دارند.

 دکتر عباسپور درخصوص ویلچرهای ارائه شده در نمایشگاه نیز متذکر شد: شرکت‌های خاصی در نمایشگاه هستند که ساخت ویلچر را با نظر  کارشناسی جانبازان تولید کرده اند و درحال ارتقای کیفیت آنها هستند که البته هنوز به کیفیت صد درصد نرسیده ایم.

 وی در پایان، با اشاره به توزیع ویلچر در میان جانبازان نخاعی نیز گفت: هزار دستگاه ویلچر خریداری و درمیان جانبازان توزیع شده است.

 

گزارش از صنوبر محمدی

عکس از اسماعیل پارساکیا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi